Karakutu Derneği
Genel Koordinatör İş İlanı
İlan Kodu: 2019-001GK

İş başvurusu yapmak isteyen adayların 12 Şubat 2019’a kadar ilan kodunu başlık kısmına yazarak  kısa bir üst yazıyla beraber özgeçmişlerini info@karakutu.org.tr’ye göndermesi gerekmektedir.

Görev ve Sorumluluklar

Koordinasyon
· Genel iş takvimi ve bütçenin oluşturulması ve takibi,
· Yönetim Kurulu’nun mali ve yazılı raporlarla bilgilendirilmesi ve YK, Genel Kurul gibi toplantıların düzenlenmesi,
· Karakutu ekibinin koordinasyonu (kısmi ve tam zamanlı çalışanlar, uzmanlar, stajyer ve gönüllüler)
· Veri tabanlarının (görsel, yazılı) güncellenmesi ve dernekle ilgili tüm belge ve malzemelerin yönetimi,

Programlar
· Yürütülen çeşitli program ve faaliyetlerin izlenmesi ve yeni programların geliştirilmesini proje çalışanları ve YK ile beraber temin etme,
· Programlarla ilgili çalışan, stajyer ve uzmanlara gerekli işleri delege ederek takip etme,
· Projelerin faaliyetlerinin ve takviminin takibi, zamanlama ile niceliksel ve niteliksel hedeflerle ilgili proje çalışan(lar)ına hatırlatmalar yapılması ve projelerin başarıyla tamamlanmasının temin edilmesi,
· Programların yaygınlaştırılması için kurum ve kişilerle görüşmeler yapılması,
· Programların etki ve sürdürülebilirliğiyle ilgili gerekli ölçme-değerlendirme önlemlerini geliştirme ve uygulanmasını sağlama.

Mali ve İdari İşler
· Dernek için gerekli defterlerin tutulması ve tüm yasal ve idari işlerin yönetimi,
· Muhasebeciyle ilişkilerin yürütülmesi ve mali tabloların güncel tutulması ve bütçelerin ve maliyetlerin yönetimi,
· Gündelik ofis işlerini icra etme (kargo, telefon vd.)
· Dernek üyeleriyle ilgili başvuru, kabul, aidat toplanması, bilgilendirme vb. gibi işlerin yönetimi,

İletişim
· Genel iletişim stratejilerinin YK ile birlikte geliştirilmesi ve bu stratejileri uygulanma,
. Sosyal medya ve e-bülten hesapları ve web sitesinin düzenli güncellenmesi, içeriklerinin geliştirilmesi ve yönetimi,
· Basınla ilişkilerin yürütülmesi ve görünürlüğü arttıracak adımlar atılması.

Yönetim Kurulu’yla birlikte
Kurumsal İlişkiler ve Kaynak Geliştirme
· Bağışçılar da dahil tüm paydaş kurum ve kişilerle ilişkilerin yönetilmesi ve yeni paydaşlar kazanılması,
· Fon veren kuruluşlarla ilişkiler ve fon yaratma; proje yazımı süreçlerinin yönetimi,
· Bireysel bağışçılarla ilişkiler ve kaynak geliştirme,
· Üye ve bağışçılarla ilişkiler için uygun online altyapıların kullanılması,
· Yeni kaynak geliştirme yöntemlerini; kaynak geliştirme etkinlik ve kampanyalarının yürütülmesi,
· Karakutu’nun farklı düzeylerde temsilini ve sözcülüğünü üstlenme.

Adayda Aranan Özellikler

· En az 2 yıllık profesyonel deneyim (STK deneyimi önceliklidir.)
· İyi derecede İngilizce yazma, konuşma ve okuma becerisi,
· Dönem dönem seyahat etmeye uygun olma,
· Avantaj sağlayacak deneyim ve/veya ilgi alanları: Kaynak Geliştirme, Proje ve Örgüt Yönetimi, Toplumsal Hafıza, Barış İnşası, (Nonformal) Eğitim, Gençlik Çalışması.